✿ ღ شکلاتی ღ✿
 
 
شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, :: 17:20 ::  نويسنده : m

مرواريد مفرح و باعث لطافت قلب و روح بوده و به تمامي بدن سرايت مي كند. امراض و بيماريهاي معده، قلب، جگر، جنون، بواسير و يرقان را شفا مي بخشد.
براي بيماريهاي كليه، مفيد بوده و آن را درمان مي كند، كليه سنگهاي بدن را بوسيله ادرار دفع مي كند.
براي بواسير، بواسير خوني و حيض نافع بوده و آنها را درمان مي نمايد. براي حامله مفيد مي باشد. كشته مرواريد براي استفراغ، بوي بد دهان، سردرد، ورم و بيماريهاي چشم دارويي نمونه مي باشد.
براي جوش، كورك و حساسيتهاي پوستي بسيار مفيد بوده و اگر از كشته آن به بچه ۴۰ روز داده شود، تمامي عمر در برابر جوش و بيماريهاي پوستي بيمه خواهد شد.
كشته مرواريد معجون بوده و تقويت كننده بدن مي باشد. اگر زن باردار ۲ دانه مرواريد و يك دانه مرجان را به شكل تعويز به همراه داشته باشد هيچ آسيبي به او و بچه وارد نشده و بچه او به سلامت پاي به دنيا خواهد گذاشت.
اما براي كسي كه بيماري مثانه داشته باشد استفاده از كشته مرواريد مضر مي باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آب بازی نخند معما سخت‌ترین تست هوش دنیا مد مناسب با ماه تولد AFI Palace Cotroceni (مرکز خرید آفی پالاس) در بخارست بخارست kode ikon dokhtaroone kode ikon dokhtaroone
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ✿ ღ شکلاتی ღ✿ و آدرس webeshokolaty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
m