✿ ღ شکلاتی ღ✿
 
 
شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : m

استفاده تعليق از آن يعني به صورت گردنبند تقويت كننده قلب است، در كتاب مخزن الادويه نوشته شده اگر الماس را بر شكم ببنديد، ناراحتي و مشكلات دستگاه گوارش را دور كرده و هضم را آسان مي كند، هم چنين معده را تقويت مي نمايد، اگر بيماران فلج لقوه، رعشه، جذر، صرع و كساني كه بيماريهاي پوستي دارند، اگر در چشمه معدن الماس غسل كرده حمام كنند بيماري آنها درمان مي گردد.
اگر به شكل مثلث ازالماس استفاده گردد بيماري صرع را درمان مي نمايد.
از پودر آن اگر دندانها را مسواك كنند، دندانها سفيد و براق شده و بسيار محكم و سخت خواهد شد، اما هركز اينكار را نكنيد چون الماس زهر خطرناكي است و اگر داخل معده گردد آدمي را هلاك مي نمايد.
احياناً اگر با چنين مسئله اي روبرو شديد علاج آن استفاده از شير تازه گاو مي باشد تا اينكه بهبودي كامل شود، سپس از ماهي استفاده گردد.
كشته الماس يبوستهاي بسيار سخت را درمان مي نمايد براي قوت باه و زيادي عمر و تندرستي بسيار مفيد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آب بازی نخند معما سخت‌ترین تست هوش دنیا مد مناسب با ماه تولد AFI Palace Cotroceni (مرکز خرید آفی پالاس) در بخارست بخارست kode ikon dokhtaroone kode ikon dokhtaroone
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ✿ ღ شکلاتی ღ✿ و آدرس webeshokolaty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
m